14. februar 2008

Jeg skal blogge om viktige ting snart, jeg lover, men...

Av og til er det bare utrolig deilig å skrue opp volumet på iPod'en, sette på denne sangen, og bare løpe. Så fort jeg kan, så langt jeg kan, helt til sangen er slutt.

"Someday we're gonna rise up on that wind, you know
Someday we're gonna dance with those lions
Someday we're gonna break free from these chains
and keep on flying."


For et år siden hadde jeg ikke hatt sjans til å løpe i fire hele minutter. Jeg begynte i det små, med å gå. Nå kan jeg løpe, stadig lengre og fortere. Jeg er ikke i mål med prosjektet mitt enda, men du store verden så deilig det er å være underveis!

Someday...

4 kommentarer:

Helge Rege Gårdsvoll sa...

Syns du e flink ej.

Marit sa...

eg og!

Catti sa...

kunne jo blogga om helga, feks?

Eldar Nikolai sa...

Vel, så lenge du følger en plan (helst med 12 punkter) så går det meste bra vettu! :D