6. mars 2007

Ditt og datt - mest datt.

Tor André - Fanta med eple og pære var...helt ok. Den bar dessverre kraftig preg av å være sukkerfri, og kan nok ikke helt måle seg med Mozell pære & drue (RIP).

Ellers tror jeg at det hadde vært interessant å være sosiologi/psykologi-student og skrive en oppgave om noe internett-relatert, for eksempel type Nettby eller LiveJournal. Har havnet oppi en heftig diskusjon på en slik side, og det er helt utrolig hva folk kan hisse seg opp over i et slikt miniatyr-samfunn. Dynamikken i ulike grupper er også helt spesiell, og samholdet (og ikke minst motstanden mot folk med ulike meninger) er sterkt. Mer om dette som det utvikler seg.

Det nærmer seg også stadig SYYYYYYYYYDEN!!! Om rett over en uke sitter Helge og jeg på flyet til varmere strøk, og jeg gleder meg som en unge! Skal bli veldig, veldig godt.

Når jeg kommer hjem fra SYYYYYYYYYDEN!!!, er det rett i gang med to store oppgaver, en i "Kristen tro, kirke og kultur" og en i "Bibelens litteraturhistorie og virkningshistorie". Forhåpentligvis kan jeg få gjort littegrann på bibel-oppgaven før vi reiser - vi får se:P

Ingen kommentarer: