1. mars 2007

For ordens skyld:

Eg e tidvis ein tosk som a) burde veda å holda kjeft av å te, og b) overhodet ikkje burde hatt tilgang på et medium som kringkaste mine fullstendigt tosjne meiningar på denne måden. Bare så dåkk e fullt klar øve de.

EDIT: Og nei, dette e ikkje ein post som e her for at di tri-fira personane som ikkje e såra, irriterte, eller syns eg e kokte i håve ska skrive "Neeei, de e du vel ikkje!", de e ein konstatering. Bare FYI, liksom.
Johnny, eg trenge ein epostadresse te deg, send te sigridrege (at) gmail (dot) com.

Og te di som e såra, irriterte og/eller syns eg e kokte i håve: Ein uforbeholden unnskyldning. Eg tenke ikkje så møje som eg bør, alltid.

2 kommentarer:

general__7 sa...

hei igjen!
johnnyvigdel@hotmail.com

Cathrin sa...

nå har eg gått glipp av någe igjen.. alltid går eg glipp av ting...