8. februar 2008

Oi sann!

Uff, det er jammen nesten en måned siden jeg blogget sist! Forferdelige greier, det der. Jeg har cirka hundre millioner emner å blogge om, så jeg må nesten fordele de litt over de nærmeste dagene. Men se, her er en liste!!



  • Valgene i USA

  • Stakkars Støre

  • Squash

  • Elendighet i alle dens former

  • Penelopes problemer - harddisk etc.




Så, det er planen. Jeg tror jeg begynner i dag med Stakkars Støre, for den har jeg tenkt en del på.

Stakkars Støre

Det må være utrolig hardt å sitte i regjering av og til. Det er ikke ofte jeg er tilbøyelig til å synes syns på en politiker, men da jeg satt og halvsov på sofaen hos Helge på onsdag og halvveis fulgte med på pressekonferanse på Nyhetskanalen, syntes jeg hjertelig og oppriktig syns på Jonas Gahr Støre. Kan noen gi den mannen to uker ferie og en del KRAFTIG terapi?
Situasjonen han befinner seg i nå må oppleves helt sinnsyk, og overskrifter og oppslag som "KUNNE HA OVERLEVD" og "KUNNE VÆRT REDDET" må være tunge å bære for utenriksministeren som uken etter hendelsen på Hotel Serena sa til Dagbladet: "Jeg vil alltid måtte leve med at Carsten var i Afghanistan på grunn av meg."
Stakkar Jonas.

Ingen kommentarer: