19. oktober 2007

Mnja...

Helge er hjemme i Ålesund i begravelse, bestefaren hans døde tidlig denne uken. Jeg kunne ikke være med på grunn av jobb i morgen (hadde allerede forsøkt å få fri til Høstkonferansen, men alas!), så jeg har okkupert leiligheten hans for å ha en skikkelig introvert helg! Jeg handlet alt jeg kommer til å trenge i går, så utenom jobb i morgen og kanskje en joggetur eller to skal jeg holde meg inne og ikke snakke med et menneske hele helgen, og jeg gleder meg veldig! Jeg er über-sosial, men jeg vet også at jeg må ta vare på introverten i meg, for jeg har vært veldig sliten og trøtt i det siste. Jeg tror kanskje det henger sammen med at jeg ikke får hvilt meg ut skikkelig fordi jeg er med andre mennesker nesten hele tiden, så da tar vi en kosehelg med bare meg, Penelope (Mac'en) og TV'en til Helge.


Ellers har jeg fått en sang på hjernen som jeg, etter et tjuetalls ulike Google-søk og etter å ha hørt tredve-førti lydklipp på iTunes store fortsatt ikke klarer å finne noe sted. Teksten på refrenget går som følger:

"One day I will be there,
I hope it will be together with you
I'm not afraid of dying,
'cause then I will be
with Jesus my Lord"

Såvidt jeg kan huske er det en mann som synger, det er ikke spesielt mye komp, ellers husker jeg lite. Er det noen som vet hva sangen heter, hvem som synger og evt hvor jeg kan få tak i?

5 kommentarer:

Marit sa...

Hør med Solfrid. Husker at hun har gått og sunget på den ihvertfall...

Catti sa...

Hette Heavens Song
Jesus Revolution

Hadde du e bra introvert-helg?

Jeanett sa...

Ahh.. Stemme, det e det an hette ja! Viste eg hadde hørt an før, å at eg hadde an, konne bare isje huska tittelen ;)
Så ja, eg har sangen om du vil ha an;)

Anders sa...

Jepp, nå e e og igang med den store kunsten å lufte tankene der de er tilgjenglige for alle, best å passe på hva en skriver.
Ser ut som e har litt å lære av deg, du e flink:)

Maria sa...

heaven song med stehan christiansen