23. mai 2007

...

Lite å si for tiden.

Oppgavene ferdige. Eksamen snart. Operasjon "Ny livsstil" funker, kiloene kryper nedover. (Sannsynligvis mye på grunn av mangelfullt kosthold, se "Eksamen snart") Har fått Buffy-kick, har sett ferdig de fire første sesongene. Kjøpt kjole til bryllupet i helgen. Gleder meg veldig til bryllup, og til å være hjemme en helg. Endelig fått invitasjon Facebook til noe (utenom kollokvier) som jeg kan være med på - Leif Inge Norland Brekke (née Nilsen) har bursdag på søndag og skal ha åpent hus. Noen som vil joine?

Snakker om å være hjemme i helga - Kommer tidlig på formiddagen fredag og skal være hjemme til mandag kveld. Noen som vil finne på noe resten av helga, utenom lørdag?

Og snakker om bryllup - Sivi skal fillen meg gifte seg. Litla jentå... Ja, jeg vet at hun er eldre enn meg - absolutt ikke poenget her! Vi gikk jo nettopp på ungdomsskulen, var jo nettopp små? Jaja, det skal i alle fall bli veldig kjekt å få være med å feire at Siv Iren og Kjell vil tilbringe livet sammen - Fantastisk! - er superglad for at jeg ble invitert:)

5 kommentarer:

Cathrin sa...

klar for alt på mandag!!!

Sigrid sa...

GUDD:D:D:D

Anonym sa...

Buffy-kick? Jaja, who can blame you. Bare se på Sarah Michelle Gellar! Et prakteksemplar av arisk ingeniørkunst! Tenke seg henne kledd som bayersk budeie! She can have my lederhosen anytime!

- Ich bin Harry "Einer wie keiner" Klein

Catti sa...

kjekt hjemma?
Skal hjem i helga, og glede meg STORT!

Cathrin sa...

nå føle eg at tore e på gang her igjen...