10. mars 2007

...?

Støttegruppen "Kvinner som støtter Valla", en gruppe tilknyttet Kvinnegruppa Ottar, skal visstnok demonstrere utenfor VGs lokaler i morgen, for å demonstrere sin avsky mot "heksejakten" Valla har blitt utsatt for i løpet av Valla/Yssen-saken, og som skal ha ført til at hun måtte gå av.

For det første: Var det noen som laget en slik støttegruppe for Tore Tønne?

For det andre: Jeg skal ikke hevde å vite noe som helst om hva som har skjedd i LO, men hvis det er feminisme å protestere mot at en sjef som har mobbet en nær medarbeider og ikke er villig til å komme med nærmere innrømmelser enn at hun "ikke vil ha image som en pusekatt" og at "hvis noe jeg har sagt har blitt oppfattet som sårende, beklager jeg det", må gå fra jobben (og man i tillegg skal legge skylda på media), og man protesterer kun fordi hun er kvinne - så stryk meg av feminist-listen.

2 kommentarer:

Maria sa...

stryge du av meg og då, i same slengen?

Anonym sa...

Det ække feminisme vettu, det er jo rein skjær kommunisme (med trykk på første stavelsen i alle ord!!)