14. januar 2007

All you need is love - tadadadada...

Javell! Hekkan...

Jeg sitter her og kikker på gullringen på fingeren min, og lurer på når jeg kommer til å våkne opp.

For ca en time og tjue minutter siden gikk Helge ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham! Jeg svarte naturlig nok ja, og den siste timen har gått med til å ta telefoner og svare på meldinger.

For de nysgjerrige, så foregikk det altså slik:

Vi hentet ringene på gullsmeden i formiddag, og enkelte av oss *hostHelgehost* fikk et akutt anfall av dingsemani:) I kveld hadde vi et bedre måltid (biff og fløtegratinerte poteter - Helge er jammen flink til å lage mat), og satt og pratet og så litt film. Etterhvert måtte jeg en tur ut, og da jeg kom inn igjen gikk Helge ned på kne og åpnet esken med ringene i.

Ellers kan det som en kuriositet nevnes at mens mine søsken øyeblikkelig gratulerte oss, måtte begge Helges brødre forsikres om at vi faktisk ikke tullet da vi formidlet nyheten.

11 kommentarer:

Jeanett sa...

Gratulerer nok en gang begge to :-)
Gla på dåkkas vegne!

Cathrin sa...

gratulere ja... å koffor har isje eg fått melding... føle meg glemt å utelatt her... men ok... gratla masse masse iallefall!!! når e d bryllup??

Helge Rege Gårdsvoll sa...

Cathrin, du fekk jo MMS jo fysst av alle, eg e bitter forde du ikkje har ringt å gratulert...:P

-Sigrid;)

Cathrin sa...

jaja d e isje min feil at mms ane dine isje e kule nok for mobilen min... å nå har eg te å me ringt....

Anonym sa...

Once you post something on the internet everyone knows=)

Setningen passa bedre på engelsk enn på norsk, som så mye aent her i verden!

Congratulations Sigrid! Veldig glad på dine vegne=D

Maria sa...

Det va koseligt å lesa :)

Gratulera!

Anonym sa...

GRATTIS! Kjempegøy å høre om!!

Hilsen Silje Carina på KrFU kontoret

Siv Iren sa...

Gratulere te dåkke begge :) kjempegøy å hørra!!!! :) ps: eg har 6 bryllupsmagasin te deg som du kan få ette mai hehe Stor klem fra meg..

Anette sa...

gratla vennen!!!! saa gla paa daakas vegne!!! :D takk for at du sendte mail t maeg, mobilen ligge ijenn paa big ja;)

general__7 sa...

Grattis! Dette va jo gøy! :) Har dåkk satt datoen?

Sigrid sa...

Dato blir offentliggjort når an e satt:P