10. desember 2006

Ønskelista!

På den engelske bloggen er det hvert år tradisjon å lage en ønskeliste, med alle slags små og store ting man ønsker seg til jul. Jeg tenkte jeg skulle lage min her, og til jul i år ønsker jeg meg:

1. Brev. I posten. Sånn skikkelig med frimerke på og alt.
2. En CD med musikken til Jesus(Supermann)/Djevelen-sketsjen
3. Gode oppskrifter på gode middager, desserter og kaker
4. CD- og filmtips
5. Varmeflaske
6. Ny nakke, skuldre og korsrygg (jeg skylder på eksamensperioden)
7. Slakkebukse (str. L/XL)
8. Strikkegarn/ønsker (ikke noe mer avva enn lue, takk)
9. Boktips - kristeliøse og andre
10. Kreativ inspirasjon

Angående det siste ønsket, så har jeg lenge tenkt på å utføre aktiv gjenoppliving på det tolv sider lange Word-dokumentet mitt som kanskje muligens kan ha potensiale til å utvikle seg til et bokmanus, men da trenger jeg kreativ hjelp! Hva som helst - en scene, en replikk - om det så bare er et navn kan det hjelpe!

Ok, regelen er: Oppfyll eventuelt de ønskene du har mulighet og lyst til å oppfylle, og post din egen liste på din egen blogg!

(HUSK: Sigrid Rege
Voll Studentby
Vegamot 1, hybelnr. S 18
7048 Trondheim
Blir videresendt hjem i ferien=) )

4 kommentarer:

Marit sa...

Sitat t bokå: "To be or not to be." Elle "I'll be back". Elle "Shalala"

Sigrid sa...

Du e teide. Eg va seriøse. Å den e på norsk...

Marit sa...

"Å være eller ikke være". "Jeg kommer tilbake". "Shalala". Eg va isje...

Sigrid sa...

Eg forsto jo på mange mådar de då:P