27. november 2006

Holidays are here again

Si der bler møje stress framøve, så poste eg bare dette nå, så eg ikkje glømme de:

Adle så lese dette e herved inviterte te "Litla Julaftå"-samling i Hålandsmarkå! (Eg sko te å sei "på Ræge", men eg vett kje heilt om bror min vil syns de e så ekstremt kult at me invadere ståvå deiras dagen før dagen, så de bler nok i Hålandsmarkå.)

Tidligare år har samlingå på litla julaftå våre forbeholdt en eksklusiv gjeng, men fordi den eksklusive gjengen mangle et par faste dette året (Tor Håvard e i Nord-Norge å Kristian tåre nok ikkje komma uden han), utvide me invitasjonen.

Det dreie seg altså om ein koselige førjulskveld der me spise pizza, ser "Grevinnen og Hovmesteren", raide småkagelagere te mor, å di som har avtalar om slikt udveksle presangar. Ein kveld med fullkommen avslapning før julekaoset bryte ud dagen ittepå.

Det blir altså klokkå 20.00 (for dei så e litt trege å trenge de presisert e de altså den 23. desember) heima sjå Sigrid (sin mor å far) i Blokkebærveien 6 i Hålandsmarkå på Ræge. Eg må for ordens skyld presisera at de ikkje e ubegrensa kor mangen så kan komma, enkelte (*hostmorhost*) syns de e litt trasigt viss der bler for mange folk i hus akkurat den kvelden.

Viss du vil komma, kommenter her eller send melding te 936 84 547!

Marit, Anette, Jeanett, Cathrin å Renate: Dåkk bør ha ein EKSTREMT goe gronn for å melda avbud. Bare så de e sagt.

4 kommentarer:

Marit sa...

Eg har akkorat blitt me i ein sekt, å hsr isje lov t å besøka hus i Blokkebærveien.

Anette sa...

men ÆG kjæme jaffal:) jehovas vitner og smiths venner (våre kjære nermaste naboer) har ikkje trengt seg på å gitt åss goe gronnar t ikkje å besøga hus i Blokkebærveien, så dæ går gudd:D

men har dåkk faktisk fått adresse dr nå? æ dæ ikkje "den gadå så ikkje finst" lenger? så trist...

glede mæg kjempemasse:D klem

Sigrid sa...

Njo, de e egentligt de, adressen har me jo alltid visst, men i følge gulesider.no e de fremdeles "gadå så ikkje finst:P"

Cathrin sa...

hmmz... eg åg e me i sekten te marit:D eller isje... jodå eg komme nok eg.. hvis eg huske veien:D



syns me sga gjørr d te en tradisjon å skriva inn bokstavane me må skriva for å skriva en kommentar... di e ofte ganske løgne:D her komme min:D
gpwthxgo