10. november 2005

Javell...o_O

Som maen nevne, så har di lagt fram statsbudsjett i dag... Å som den anonyme kommentatoren på sist post, eg ser heilt klart poenge me at de e nå me har blitt føkka. Detaljane me tal å sånn får dåkk lesa sjå maen, eg gidde ikkje grava de fram.
Dagens to kuriosa:
-Seks av SV sine stortingsrepresentantar va me på å demonstrera mod Regjeringå sitt vedtak om å senna tri-fira fly ner te Afghanistan i går. Regjeringå sitt EINSTEMMIGE vedtak. De vil sei at SV sine representantar stemte FOR. Vår spådom e: Enten sprekke SV, elle så sprekke Regjeringå. Eg ser forøvrig gjerna at begge dela skjer, men de va nå så...
- Burma har flytta hovedstaden sin inn i jungelen å nekte å sei kor an e hen. Hørte eg någen sei trassalderen?

Eg va og på mørkekjøring idag, ilag me Anette. Sjøl om de va kjekt å sjå Bob, Bab å Martin igjen, så kjenne eg heilt klart at de va blant di mest bortkasta to timane (å 1500 kronene) i mitt liv... Me såd jo bare der. Seriøst bad.

Javell, i å me at klokkå e kvart øve ti, å eg har et engelskforedrag eg ska ha i mårå så eg ikkje har begynt på, så bør eg nok slutta av her ja.

4 kommentarer:

Helge Rege Gårdsvoll sa...

Jeg må bare sitere litt fra gårsdagens DN:

"Verden går stadig fremover. Nye varer og tjenester gjør livet enklere for oss alle. Vi har fått selvrensende vinduer og selvrensende ovner. Det finnes selvvannende blomsterkasser. Det åpnes selvbetjente vinmonopol. Nå har vi også fått den første selvdemonstrerende regjering.

En regjering som ikke bare styrer og beslutter, men også sørger for at noen demonstrerer mot den."

Marit sa...

Ganke praktisk, ja. Koffor la andre jørr ting for deg når du kan jørr di sjøl???

Helge Rege Gårdsvoll sa...

Synes godt de kan ta en demonstrasjon til, mot at Norge sier at fattige land ikke skal få handle med oss.. se krfu.no for mer info

Marit sa...

Åsså syns eg at Kristin Halvorsen ska komma ud å demonstrera mod demonstrasjona. Å så komme Haga ud å seie at dette hadde SV isje sagt noge om når di sporte om SP ville ver me å lega politikk, å viss di fortsette sånn komme faren min t å banka faren t din, for han e sterkast i heile verden din domming!