21. september 2005

Javell...:/

Trakk visdomstenner. Oppe. Bedøvelsen bjynne å gå ud. Eg trenge Paracet. Ao. (Kossen skrive ein "au" på dialekt? Har lurt litt på de. De besta eg kan komma på e "ao", å de ser jo ganske Nærbø ud...)
I avdelingen for goe nyheder så e der ein mulighed for at min tannlegeskrekk e på vei te å forsvinna. Denne gongen funka bedøvelsen heilt strålane, null vondt i de heila tatt! Bortsett fra nå, når bedøvelsen som sagt bjynne å gå ud...

Frå avdelingen for strålande nyheder så meldes de at de nå e kun 16 dagar te høstferien:)

10 kommentarer:

Jeanett sa...

Jeje, eg vet koss du har d! (Sjøl om eg isje har fjerna visdomstenner oppe ennå...) D e når bedøvelsen forsvinne at smertemareritte egentlig bryte ut! Men en komme seg normalt øve d ittekvert... Sjøl om det någen ganger kan ta ei heile uga før det går bedre!
Bra at du har overvonne tannlegeskrekken din då! =)

Ska bli digg me høstferie - trenge det sårt ittekvert!
Så slakkehelg på Stavtjørn blir jo bare heeerligt =)

Lykke t me tannverk osv!

Helge Rege Gårdsvoll sa...

har ikkje fjerna nokken visdomstenner ej.. så ej veit ganske lite..

ej gleda mej til høstferien :)

Jeanett sa...

Eg vett ka damå di snakke om Helge, så hu trenge litt ekstra omsorg av deg akkurat nå, å trøst når det verke!

Ellers ska det bli kult å treffa deg i høstferien =)

Anette sa...

stakar...hørres så græli drid ud å trekka visdomstenne...håbe æg sleppe...:S

høstfærien bler kånge!!

Helge Rege Gårdsvoll sa...

ej prøva mitt beste for å vise omsorg.. men kan dessverre ikkje ha armane mine rundt ho og trøste ho akkurat no..

Marit sa...

Du e goe du!

Helge Rege Gårdsvoll sa...

ej gjer mitt beste.. og no e det kun 14 døgn, 23 tima og 45 minutt til ej landa på Sola...

Sigrid sa...

Du e NESTEN litt stressane du;) Men søde e du:)

Anette sa...

så søtt...hehe:P

Anonym sa...

Javel Siggen, du må jo ha mer å melda enn at du har vært hos tannlegen!!! I dag blei statsbudsjettet lagt ut og du har´kje blogga ein liden kommentar eingang!!!! (Det e nå me har blittt "føkka" ser du...)