13. mai 2008

Uff da!

Nå er det jammen fryktelig lenge siden jeg har fått ned noe her, men når til og med Eldar kan overkomme bloggetørken får jeg jammen sette i gang selv også. Det skader jo selvfølgelig ikke at jeg egentlig har hjemmeeksamen og burde jobbe med den i stedet for å blogge.

Siden sist har jeg...

* gått hen og kjøpt meg Crocs. M-hm. Jeg gremmes. MEN, de er faktisk fantastisk gode å gå på, spesielt på steingulvet på min nye jobb!

* FÅTT NY JOBB!! Mine kveldstimer tilbringes for tiden på Sunkost på Olavskvartalet. Går bra så langt - spør meg om multivitaminer;)

* Vært på Island med svigers - veldig bra tur som jeg skal skrive mer om når jeg får noen bilder jeg kan illustrere med:)

* begynt med hjemmeeksamen i NORD1104 'Teori, sjanger og retorikk'. Dette er ikke kjempegøy, det må sies, men snart ferdig nå. Håper jeg.

Også klarer jeg i tillegg å blogge dette på hybelbloggen? Jeg tror bare jeg gir opp dagen i dag jeg...

1 kommentar:

Anette sa...

Har du vært på Island uden at æg he visst någen ting... mæn æg får jo ikkje me mæg någen ting for tiå..