9. april 2007

Tippeliga!

I og med at Helge og Peter helt klart ikke har peiling på fotball (Bevis: Deres "tabelltips" her) må jeg nesten bevise at jeg har enda mindre peiling, og offentliggjøre mine "super"tips for den kommende sesongen:


  1. Rosenborg

  2. Lillestrøm

  3. Brann

  4. Viking

  5. Vålerenga

  6. Stabæk

  7. Start

  8. Lyn

  9. Tromsø

  10. Odd

  11. Strømsgodset

  12. Sandefjord

  13. Aalesund

  14. Fredrikstad



Viking når nok ikke helt opp på medaljeplass i år, men bare vent til neste år! Aalesund ryker (selvfølgelig) rett ned igjen, Tromsø kan komme til å komme lengre opp enn jeg har satt dem, på grunn av OL-boosten, men vi får nå se på det...

10 kommentarer:

Helge Rege Gårdsvoll sa...

Ha. Ha. Ha.

Sigrid sa...

Slutt å syd.

Anette sa...

æg syns du va litt optimistiske i forhold t Aalesund. Du plasserte di altfor høgt!! :D

Sigrid sa...

Enige i de, Anette;) Men Helge bler så leie seg viss eg sette di heilt nederst.

general__7 sa...

Her e årets tabell:

1.Viking
2.Lillestrøm
3.Rosenborg
4.Brann
5.Stabæk
6.Strømsgodset
7.Vålerenga
8.Lyn
9.Start
10.Tromsø
11.Odd
12.Aalesund
13.Sandefjord
14.Fredrikstad

Trur di 8 fysste lagå blir ganske jevne. Røsler har lært av tidligare år, og hålle håve kaldt i sesong-avslutningen denne gången. Gullet havne hos Viking!! :D

Jeanett sa...

Hehe, konge Sigrid! :-P
Eg såg viking-kampen i dag, å blei sykt skoffa når rbk fekk det billiga målet... någen andre kan godt ta øve gullet nå..
Men itte så eg har hørt så e den nye vikingtreneren go på 4.plasser, å d e jo isje en galen plassering det;o)
Ska bli spennanes å følla me!

Marit sa...

Eventuelt kan me bare velga å ignorera heila greiå...

Siril sa...

enig med marit!

men tromsø e best folkens! dåkker må ha tro på det fine laget i nord, no som dåkker e æresnordlendinga!

Anette sa...

ja, æg syns sigrid he veldigt tru på dåkk Siril. Hu he jo rangert dåkk t 9. plass med mulighed for forbedring:) ikkje verst bare dæ. dåkk kjæme uansett t å jær dæ bedre enn Aalesund:P

Okay. æg må bare sei dæ. æg "mobbe" adle så heie på någe aent enn Viking å Ålgård :P sånn æ dæ bare, å dæ æ ikkje någe vondt mod någen, æg æ bare veldigt patriotiske:D:P
Så vet vi det:P

Cathrin sa...

hmmz.. eg stille emg uvitande å uforstående utenfor denne debatten... åsså må eg jo sei at eg ahr merr tro på viking enn ålesund... så vet vi d... hvis någen bare slår rosenborg så sga eg holle fint kjeft eg... d fortjene di... oppblåste....någe.. åja eg stillte meg utenfor ja... jaja sånn kan d gå... såg fusste omgang av viking bk på mandag å d av faktisk te tider ganske engasjerande... lure faktisk på om eg må intressera meg for fotball?