29. januar 2007

Halleluja! å sånn.

De som kjenner meg vet at jeg veldig sjelden sier "Halleluja" i en seriøs sammenheng, men nå må jeg bare få sagt det. Fy fillen for en fantastisk helg! HALLELUJA, mine venner!
For å oppsummere hvorfor Impuls har vært så bra:

- Jeg har fått masse nye venner, og har dermed endelig begynt å føle at de ska bli kjekt å gå på Salem. Hekkan, de tok jammen bare et halvt år =P

- Lovsang og talar var kjempebra - som de alltid er på Impuls. Jeg hadde på forhånd forventet meg et mer "halvveis" arrangement enn Impuls Stavanger, noe mer i retning av pAx-møtene på Sola, for de som husker dem, men i kvalitet var Impuls Trondheim like bra som Stavanger!

- Medarbeiderrommet var en suksess, minst halvparten av medarbeiderne må ha vært innom på ett eller annet tidspunkt, og vi fikk mye skryt =D

- Jeg fikk muligheten til å prate litt med USA-teamet; Joe, Joseph, Lindsay, Michelle, Olivia og Phil, og det var veldig, veldig koselig. Jeg fikk også tolke for noen av dem på et par av seminarene - KJEMPEKULT! Jeg følte i alle fall at det gikk veldig bra, men jeg håper også at de som var på seminarene var fornøyde med oversettingen:P Amerikanerne kom forøvrig fra 25 grader og sol, og et par av dem hadde aldri sett så mye snø som her.

-Michelle og Olivia mente at jeg måtte være "the most joyful person in Norway". Jeg mente tvert om at jeg kun var den personen som sover minst. Jeg regner med at ingen av delene er sanne, men det skal være sagt at jeg var veldig "joyful" i helgen. (og hjelpe meg så ekstrovert jeg plutselig ble!)

- Ved et par anledninger ba henholdsvis Michelle og Lindsay for meg, og flere ting skjedde: En smerte jeg har hatt i foten (på grunn av at jeg går med sko som er for smale :P) minket kraftig og jeg har fått klarhet i noen ting som handler om emosjonelle problemer og konflikter jeg har hatt opp gjennom årene.

-Ellers har Impuls vært en skikkelig opptur slik som det alltid er, men jeg har aldri følt så tydelig som nå at jeg faktisk har åpen linje til Gud. De siste dagene har jeg virkelig vært i bønn uavlatelig, og det har vært helt fantastisk! Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne reise på lederdagene i Stavanger, men jeg får nøye meg med å håpe at de som er der har det flott!

2 kommentarer:

Marit sa...

Amen!!! Å her på ledardagene tar d og flatt av, by the way. Impuls e isje så domt altså:)

Cathrin sa...

lederdagane v akonge... komme blogg på seinare tidspunkt... eg love