9. juni 2006

Javell:D

Haha, løye! Fekk nettopp telefon frå ein Joacim Johansen ved Ringstabekk skole. (Vett dåkk kor Ringstabekk e? De jørr kje eg.) Om ka? Jo, han hadde ein elev som sa at han hadde fått hjelp av meg øve mail ang. ein skulestil. Som eg visstnok hadde lagt ud på daria.no for an. Haha, sucker. Eleven, altså. De einaste som konne gjort saken litt kulare va viss eg faktisk hadde skreve teksten denne Joacim snakka om, som va lagt ud i mitt navn. For de har eg ikkje.

Då e spørsmåle: Fins der ei aen Sigrid Rege? Eller fins der rare folk som skrive (gode, så vidt eg kan se) noveller å legge di ud i andre sine navn? Sygaste.

4 kommentarer:

Jeanett sa...

Hehe, løye då! Så du har kanskje ei ukjente navnesøster ja.. Jaja, lure på koss hu e? Et felles trekk e jo at dåkk begge (i tilfelle) e flinke t å skriva, sjøl om eg vil påstå at kåseri e mer di greia enn noveller :-P

Anette sa...

løye!! ja, æg får av å t post så egentle ska t ei Anette C. Aarstad på grønnland (i oslo då, hette iche dn plassen dæ?). Sånn golfklubb ting :O ? hehe. løye. Seriøst, gidd å send post t ei i rogaland når dæ ska t oslo:P hehe

ganske løye me sånn navnesystre:P

Anonym sa...

*sukk* Ja, det ist forvirrend mit der gleichen Namen... Ich bin nemlig nur eine pensjonerte foretnungsmann aus Argentinien. Ich bin in der Baderoms-buisniss. Ich verkaufe dusj-cabinetter und wenn der steamy-dampf-funktionen nicht funktioniren ich alltid schreie: "Argh! Ich skall skyten der verdamten Architekten!"

mit freundlichen hilsner
Adolf Hitl... ehh Hinkelbauer

Anonym sa...

Løye.
Men det er jo ikke første gang du mener at andre har brukt din identitet. Også på internettforumet som KrFU slettet av feighet mente du at andre hadde skrevet innlegg ved å bruke din profil. Men i det tilfellet måtte denne "noen" hatt både brukernavnet og passordet ditt. Peace&love!