6. februar 2006

Javell:S

Eg e sjuuuuge... Trur eg... Har jaffal vondt i halsen, hoste ganske heftigt, å har drokke i alle fall max-dosen av Tuxi for ein dag.
Kanskje appelsiner e trikse? C-vitaminer å sånn...

Eg kjenne eg irritere meg veldigt øve engelskleraren min... Eg meine, e de verkeligt et godt tegn at eg snakke (og skrive) bedre enn leraren? Hu e tysk! Koffor undervise hu i engelsk på ein norske skule? Eg lige de ikkje...

Eg e trøtte... Men eg sov to-tri timar itte skulen i dag, å har ikkje gjort ein drid heile dagen. Eg føle eg begynne å ble lade. (Begynne å bli?? Hmmh...)

3 kommentarer:

Anette sa...

stakkar Sigrid :S

dæ æ lov å vær slække når du æ sjuge vettu;)

Jeanett sa...

Me e to så e sjuge jaffal - så, eg vett veldig godt koss du har det!
*Mental hug*

Anonym sa...

Steike! Nå må du oppdatere snart! Skjer jo ingenting her!

Jörg Haider - I'm a blogger baby, so why don't you kill me!?