9. mars 2005

Javell!

Någen som huske "Let the music heal your soul"? Någe type LiveAid-wannabe. Sjikkeligt sånn boyband-greie, N'Sync, BSB, Aaron Carter, heila fjølå. Men ganske fine sang... De va jaffal poenge mitt... Kongesjønne...
Nuhvel.
Cathrin e nu ledar i Sandnes KrFU... Kem såg den komma (udenom Tore, mistenke eg)? Eg trur dette bler kongebra!
Skrivedag i dag. Fagdag. BLGÆH. De va bare max drid. Eg trur kje eg fekk te ein drid... Uffsi... Jaja...
Men i kvell ska Marit å Cathrin på Gåte konsert...:) Masse masse gla i dåkke, begge to! Håbe dåkk kose dåkk max!
Javell...

4 kommentarer:

Anette sa...

kosa dåkk masse!!!! ;)

Anette sa...

hehe...hm...æg syns æg ser ein rød tråd...mn æg æ iche heilt sikker...hehe :D

Amaral sa...

Hi, Siggen!
It's impossible for me to comment yours posts, in your language.
Perhaps, in english!...
What do you think about my blog?...

Cathrin sa...

GÅTE VA SHEFS!!! låååååååve deg! Men nå må eg såva!! Skidag i mårå!!! hmm sga sga isje! egs er ei lange nått i mårå hvis eg reise, men d e jo sååååå kjekt å stå på ski!