2. mars 2005

Javell... Sei'u?

Itte meget sterkt gruppepress frå Marit, så har eg bestemt meg for å laga en venneblogg på norsk. Dette e kun te ære for di av The Ducks så syns de e vanskeligt å lesa engelsk (SLAKKINGAR)...
Denne komme HEILT KLART ikkje te å ble oppdaterte liga ofta så den på framanlandsk (Siggen1 -- Life is an endless vacation), men de går dette og:)

Denne bloggen har fått de sama navne så den "gamle", "Life is an endless vacation", si eg har bjynt å liga dette mottoe ganske godt itte at eg leste de på den gamla heimasiå te Sindre Eskedal (presten i Ræge).

Eg kan jo bare beroliga dåkke adle samen me at denne bloggen ska ver så godt som fri for de som på framanlandsk kalles "fannish stuff", så der e goe sjansa for at dåkk kan forstå alt eg skrive her... Nuvel, ikkje ALT, de e jo tross alt meg. Men dåkk forstår ka eg meine...

Javell. Eg stikke te Oslo i kvell, lide troligt at eg får gjort någe merr me denne. Men før eg avslutte, vil eg bare ønska Jeanett å Anette max goe tur te Berlin! Kjøb någe jillt te meg;););) Neida, dåkk trenge ikkje de... (Undertrykt indre stemme: JO, JO, JO!!!!!)

4 kommentarer:

Anette sa...

jeeeej....norsknorsknorsknorsk :D :D :D :D :D :D :D :D hehe;)
takktakk, du åg må ha enn knallkjekke tur i oslo;) hilsa kjell magne frå mæg hvis du treffe an i dæ dr litla røa huse i hovudstaden, dr de bestemme ting å sånt:D hehe:D
jadå...me ska nåkk ha någen øveraskelsa t me kjæme heim, elle kæ seie du Jeanett? hehe...I say no more...å fillen...dæ va visst frammanlansk...på enn måde...jaja...æg seie iche marr jaffal;)

Cathrin sa...

hei hei... Gudd me norsk!!! hehe å eg syns at siden due masse pliktoppfyllande, så må du oppdatera denne liiga åfte så den andre!!! eller te å me oftare!! jupp jupp

Marit sa...

E heilt imprignerte, eg! Hmmm, lure på kem så e lett påvirkelige av oss, egentlig?
Have fun & go mad i Oslo (å hilsa Bondevik, Hareide & co masse fra meg...)

Jeanett sa...

Digg me norsk sia! Du e rett å slett for flinke i engelsk for osse Sigrid - så me sette stooore pris på om du oppdatere kjempeofta her! Me ska prøva å kosa osse masse i Berlin vettu, off, må få pakt snart! Så ska me huska på den indre stemmen din når me går på shopping (husk 3 må man være i Berlins tøffe gater!) Kosa dg masse i Oslo!! Store klem